יום שישי, 17 בספטמבר 2010

מקומות יוצרים

 

פול ברברה עוסק בצילום עיצוב פנים וכחלק מעבודתו נוסע למשימות צילום במקומות שונים בעולם. כאשר הוא יוצא למשימה הוא יוצר קשר עם אמנים ואנשים יוצרים ומצלם את סביבות העבודה שלהם, את התמונות המדהימות שלו הוא מציג בבלוג שנושא את השם Where they create.

הבאתי מספר תמונות מייצגות שאהבתי במיוחד, זו כמות מזערית ביחס לכמות התמונות שמוצגות בו. מומלץ בחום!  44_frist-st-studio18

44_frist-st-studio8שתי התמונות העליונות צולמו ב FRITH ST STUDIO - קולקטיב של כ 15 אמנים, למרות שאני בחורה די מסודרת אני ממש נהנית מהבלאגן ה”יצירתי” שבתמונה הראשונה.

66_tiny-studio-by-paul-barbera7   66_tiny-studio-by-paul-barbera25

66_tiny-studio-by-paul-barbera21  66_tiny-studio-by-paul-barbera29ארבע התמונות המופיעות למעלה צולמו בסטודיו בוורשה, בו עובדים יחד מוציאים לאור, צלם ומעצבים גרפיים.

67_mama-studio-by-paul-barbera15עבודה בצוותא ב MAMA studio הממוקם בוורשה. לצערי אתר הסטודיו לא מתורגם לאנגלית ולכן לא הבאתי עוד אינפורמציה על פועלם. על כל פנים התמונה מעוררת בי רצון עז לקפוץ לביקור ולהתיישב לאיזה בריינסטורמינג…

68_minska-25-by-paul-barbera22

68_minska-25-by-paul-barbera21שתי התמונות העליונות צולמו גם הן בורשה בסטודיו השייך לקולקטיב המאגד אמנים, אדריכלים, סופרים ומעצבים גרפיים. ניתן לראות עבודות של חלק מהמעצבים שפועלים בסטודיו באתרים שלהם supersuper ו WWAA.

70_martyn-overweel-by-paul-barbera287ולסיום תמונה שעושה חשק להתיישב מול השולחן ולעבוד… צולמה בסטודיו של המעצב הגרפי MARTYN F. OVERWEEL, כדאי גם לבקר באתר שלו.

מקווה שאעלה בקרוב תמונות גם של הסטודיו שלי וכמובן שאשמח לקבל תמונות של סביבות העבודה שלכם!

תגובה 1:

  1. אינ בהחלט מחכה שתפרסמי את פינת העבודה שלך
    יש משהו כיפי שכזה לראות פינות של אנשים....בעיקר אם הם מישראל - יש משהו יותר קרוב

    עושה לי חשק לשפר עוד קצת את הפינה שלי אם להיות כנה :)

    השבמחק