יום שישי, 28 בינואר 2011

אור לבן

 

לאחר ששכבתי עשרה ימים במיטה תוך מעבר ישיר משפעת לדלקת אזניים וצריכה אינסופית של תרופות מסוגים שונים אני סוף סוף חשה התאוששות. מאחר וטרם הבראתי לחלוטין החלטתי להשאר בין גבולות המיטה, להצטייד בלפטופ ולבדוק מה קורה בעולם. בעולם העיצוב כמובן, מה עוד מעניין…?

במהלך שיטוטי באינטרנט, לפני שנפלתי למשכבי, הגעתי לבלוג אופנה מרענן שנקרא איי לאב ג’וש (תודו שהשם מעורר סקרנות) הבלוג שייך למיכל רונאל שכותבת באופן חד, מדוייק ומלא הבחנה על עולם האופנה אך עם זאת לא מוותרת על נימה אישית וקלילות נעימה. חלק מהחומר הויזואלי שמוצג בבלוג מאוד לא עכשווי (לדוגמא צילומים מגיליון ווג של אמצע שנות ה 90) ולמרות זאת הוא עדיין מצליח להיות רלוונטי ומעורר השראה. שווה ביקור ואל תשכחו לקרוא על מקור השם.

דרך הבלוג איי לאב ג’וש הגעתי לבלוג של המאיירת קרן תגר. ראיתי את העבודות של קרן בהזדמנויות שונות בעבר אך טרם יצא לי לראות את הבלוג שלה, איזה פספוס! הבלוג עדין ויפיפה ויש בו משהו שמרגיש מאוד אישי אך יחד עם זאת הוא מזמין ומעורר הזדהות.

ברגע שראיתי את האיור הזה שלה הייתי חייבת להכניס אותו מיד לפוסט שכן הוא מייצג במדויק את איך שנראתי כמעט בכל רגע נתון במהלך השבוע החולף (ככה, רק הרבה פחות נינוחה ומטופחת).

keren taggar

i love joshמתוך הבלוג איי לאב ג’וש 

התמונות האלו הן עוד משהו שהרגשתי צורך לחלוק (כי אם כבר להיות שבוע שלם במיטה אז לפחות שתראה ככה) -

cutmr 1 cutmr 2   עבודה של Lisa Keophila

הן לקוחות מתוך האתר של מלון Gladstone שנמצא בטורונטו, המלון מקיים פעם בשנה (מזה שמונה שנים) ארוע עיצוב אלטרנטיבי שבו הוא מזמין אמנים ומעצבים לעשות בחדרי המלון כאוות נפשם! לא בכל החדרים כמובן. המלון מקצה 11 חדרים ו 14 חללים ציבוריים, והיוצרים המשתתפים נבחרים על ידי מהנלי הארוע לפי עבודות שעשו בעבר.

הארוע קיבל את השם המעולה come up to my room הצעה מפתה בהחלט! והשנה הוא מתקיים ממש בימים אלו - 27/1-30/1 (החל אתמול), אז אם אתם במקרה באיזור טורונטו נראה לי שזה שווה ביקור…

מאחר וכל הפוסט הזה קיבל גוונים לבנים עדינים (כנראה כל מה שאני מסוגלת להתמודד איתו לעת עתה) החלטתי לזרום עם האווירה ולהוסיף כמה תמונות יפות של הצלמת Janne Peters.

jannepeters jannepeters

ולסיכום שיר קטן של דניאלה ספקטור שלפתע היה נראה מתאים. מקווה שהוא יבריא אותי במהרה…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה