יום שבת, 2 ביוני 2012

מימון, מלגות ושאר ירקות

 

השבועות האחרונים עוברים עליי בחיפושי מלגות ואפשרויות מימון לתואר השני היוקרתי והיקר ברויאל קולג’ שבלונדון. מה שאומר שימיי מתאפיינים בשיטוטי אינטרנט אינסופיים, כתיבת מיילים ושאר בירוקרטיות לא נעימות. במקביל אני נמנעת מלהקדיש זמן כלשהו לעיצוב. ללא ספק תקופה אפורה, מבאסת ומורכבת בחיי.

הטריטוריה הלא מוכרת והלא נעימה של חיפוש מימון, ההתמודדות עם העובדה שקפצתי למים של התואר השני מהר מדיי ובלי כל גלגלי הצלה ובעיקר הפחד שלא אמצא מימון ושאאלץ לוותר על כל העניין, כל אלו מערערים כעת את הקונספט של הגשמת חלום התואר השני ומאיימים להרוס כל חלקה טובה.

בימים האחרונים התחלתי לקבל תשובות שליליות ויחד עם האנרגיה השלילית שלהן אני מרגישה שהזמן הולך ואוזל. לאט מתחיל לנקר לו הפחד שלמרות כל המאמצים שהשקעתי, למרות שאזרתי אומץ, שהגשתי, שנסעתי ושהתקבלתי… למרות כל אלו ייתכן שלא אצליח להשלים את המשימה ולטוס לי לתואר שני.

ואז…?  אז מה יהיה?

את כל ההרהורים האלו אני הודפת בעיקשות כל לילה בעודי מגייסת כוחות ליום המחר. משכנעת את עצמי לא לראות את התמונה המלאה והמורכבת, ולהתמקד רק במייל הבא שאני צריכה לשלוח. ואמן שיהיה זה המייל שיצליח לשכנע את הקורא בצד השני לעזור לי.

זה הזמן לתעל את האנרגיות ולנצל גם את הבלוג למטרת גיוס הכספים.. אז, אם אתם מכירים דרך לקשר אותי לאיזה מיליונר, מיליארדר או נדבן כלשהו אנא הפנו אותי אליו כדי שאוכל לספר לו על מר גורלי ועל קשיי המרובים ומעל הכל על תושייתי וכשרוני שצריכים עוד לפרוץ אי שם בניכר, אחרי הכל יום אחד אני מקווה להחזיר את הצבע לחיי, להיות מעצבת גדולה וגם להתפרנס מכך בכבוד. (הפנייה מיועדת לנדבנים ונדבניות כאחד!).

עד אז, אשאיר אתכם עם תמונות ופרוייקטים שנתנו לי השראה בשבועות האחרונים..

Paul Davies 04Paul Davies 01 

במקרה בעודי חולפת על פני בלוגים רבים של עיצוב אפנה ואמנות הגעתי אל הצייר Paul Davies ומצאתי שני ציורים שלו שמצאו חן בעיני במיוחד. באתר שלו הוא מספר שציוריו עוסקים בעיקר במערכת היחסים שבין הבנוי והלא בנוי שסביבנו.

הציורים שלו מצאו חן בעיני במיוחד אולי גם בזכות העובדה שהם מזכירים לי את העבודות של מיכל גבע שותפתי לסטודיו.

Bloesem Living

את התמונה הזו מצאתי בבלוג Bloesem Living שמגדיר את עצמו כמקור של יופי והשראה. שווה הצצה! המנורה שבתמונה היא של המעצב Jos Kranen אבל אני חייבת להודות שבחרתי אותה דווקא בגלל הכסא הקלאסי של בני הזוג אימס ובזכות שידת המגירות הגאונית של שי אלקלעי, פה בוראיציה צבעונית יפה במיוחד.

ferm-living

תמונה מתוך האתר של ferm LIVING - חברה דנית שעוסקת בעיצוב אביזרים לבית עם נגיעות גרפיות.

Poketo 

בין כל הטאבים הרבים שפתוחים לי על המסך אני נאלצת להודות שאני כבר לא זוכרת איך הגעתי לאתר POKETO שבו מצאתי את הצלחת היפיפיה הזו. אך לשמחתי ואני מקווה שגם לשמחתכם(!) עשיתי חיפוש ל Marco Cibola המעצב שעיצב אותה והאתר שלו מלא בעבודות יפות ומעוררות השראה.

 WM

המנורות שבתמונה הן של Studio WM שמורכב משני מעצבים שחברו יחד מיד לאחר סיום לימודיהם ב Design Academy באיינדהובן. הסטודיו שלהם ממוקם ברוטרדם והם עוסקים בריהוט ותאורה. השנה הם הציגו את המנורות האלו ב Ventura Lambrate במילאנו. ככה זה כשמעצבים באירופה…

vases01vases02

גם המעצב Phil Cuttance הציג השנה במילאנו במסגרת פרוייקט שנקרא the front room ושאיגד בתוכו מספר מעצבים (גם באתר הפרוייקט שווה לבקר). את הואזות האלו Phil Cuttance מייצר באופן ידני בשימוש של שרף שהוא שופך לתוך תבנית מתפרקת שעשויה מיריעת פלסטיק (אותה הוא מכין במו ידיו באמצעות סכין יפנית וסרגל!).

הגעתי אליו דרך אוריה (תלמיד לשעבר), ואני ממליצה לבקר באתר שלו ולראות את הסרטון שמדגים את תהליך הייצור, בעיני זה החלק המעניין ביותר.

SASA ANTIC

ולסיכום עבודה של Saša Antić שמצאתי אחרי חיטוט מעמיק ונעים באתר שלו, אני חייבת להודות שאני לא לגמרי מבינה מה אני רואה פה… זה צילום? זו הדמיה? זה משולב עם פוטושופ..? מה קורה פה עם האוכל..? והאם הוא טעים..?

התמונה לא לוותה בטקסט לפיכך נותרתי תוהה. בכל אופן יש לו יופי של צילומים וגם האתר שלו שווה ביקור. ואם טרם השתכנעתם אז הנה גם ציטוט שלו -

“Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes; and most importantly, having fun- that´s really what it´s all about.”

ואחרי כל זה נותר לי רק לאחל שתגיע לה מהר תקופה אפורה פחות, שתחזור היצירה לחיי ושתנחת עליי מלגת לימודים מלאה ומשמחת! לשנה הבאה באנגליה הבנויה. אמן!

*התמונות לקוחות ממקומות שונים, לחיצה על כל תמונה תיקח אתכם אל המקור.

2 תגובות:

  1. אוי יערית, מצד אחד עצוב לי לקרוא כמה הכל קשה בחיי המעצב הצעיר (או בכלל?) ומצד שני שעשעת אותי והענקת לי הרבה השראה בדרכך. את יודעת כמה אני מאמינה בך ובטוחה שמתישהו תפרצי בלי קשר לדלתות שנפתחות. מקווה שהקארמה תביא בשורה משמחת בקרוב, מלא נשיקות!

    השבמחק