יום שישי, 22 באוקטובר 2010

להרגיש בבית

 

פצחתי בחיפושי דירה בתל אביב! חוויה מוכרת שקיוויתי שהפעם תהיה פחות קשה וטראומטית. כבר עכשיו ברור לי למה.

לאחר פשפוש רציני באתרי הדירות המציעים קופסאות סרדינים נטולות כל אופי או זכר של אסתטיקה במחירים מופקעים, החלטתי לרומם את רוחי בתמונות של דירות יפות ומעוצבות שנראות נעימות למגורים.

בעודי משוטטת בין האתרים השונים דמיינתי שאני מתעוררת בבוקר לפינות החמד של אחת הדירות הבאות.

56768525 את התמונה הזו מצאתי בבלוג הזה. לצערי הצרפתית שלי חלודה אז קצת קשה לי להגדיר בדיוק במה הוא עוסק אך מהתמונות אני מתרשמת שהוא בלוג מגוון ומעניין.

 Lonny 1את שתי התמונות האלו מצאתי דרך אתר המגזין Lonny, המגזין שהושק ב 2009 יוצא אחת לחודשיים באינטרנט ועוסק בעיצוב פנים, לייף סטייל ודקורציה והוא נוצר על ידי המעצבת Michelle Adams והצלם Patrick Cline.

האתר עשיר ומציע מידע רב דרך קטגוריות שונות ביניהן בחירת העורכים, גלריית תמונות ובלוג, כל זאת בנוסף למגזין המקוון. כמו כן, ניתן לראות את כל הגיליונות הקודמים בחינם באינטרנט ולמעוניינים ניתן לרכוש גיליונות מודפסים בתשלום.

 

 

 

Lonny 2

בתמונה הבאה ניתן לראות טפט שעיצבו John Loecke ו Jason Oliver Nixon. הוא נוצר עבור חברת HP שמשווקת שירות חדש המאפשר ללקוחות פרטיים ליצור דוגמאת טפט מותאמת אישית. הלקוחות מוזמנים לעצב דוגמאת טפט אישית לטעמם, להעלות אותה דרך אתר החברה ולהזמין אותה בגודל המותאם להם.

המעצבים סיפרו שהטפט נעשה בהשראת ביתה של Nancy Botwin הדמות הראשית בסדרה Weeds. HP wallpaperאהבתי את החלל ואת האופן שבו שילבו תמונות צבעוניות על גבי הטפט העשיר והצבעוני כשלעצמו.

ולקראת התמונות הבאות אני מוצאת לנכון להודות שלא היה קל להכין את הפוסט הזה. למרות שיש המון בלוגים ואתרים שעוסקים בעיצוב פנים ומציגים תמונות יפות ומרשימות לקח לי המון זמן להרגיש שמשהו מהתמונות שמצאתי יושב לי טוב.

ואז מצאתי את התמונות האלו, שהזכירו לי למה בעצם בחרתי לעשות את הפוסט. התרשמתי במיוחד מהצבעים העזים והלא שיגרתיים, שמצליחים לעבוד יחד בצורה נפלאה, וכן מהרהיטים והחפצים המיוחדים שמשתלבים נהדר בחלל. גם אני רוצה כזה!Elle Rusia octubre 2 Elle Rusia octubre 3Elle Rusia octubre 5Elle Rusia octubre 4Elle Rusia octubre 9

התמונות נמצאו בבלוג Dream homes המציג בתים יפים ומעוצבים מסגנונות שונים. הבלוג אמנם כתוב בספרדית אך ניתן להנות מהתמונות הרבות שמוצגות בו. אלו שאני בחרתי לצרף הגיעו במקור מהאתר של ELLE DECOR הרוסי. הייתי שמחה לקרוא עוד מידע על העיצוב ולחלוק אותו בפוסט, אך לצערי אני לא יודעת מילה ברוסית. אם משהו לפחות היה יכול לגלות לי מי הוא בר המזל שחי במקום המדהים הזה.

תגובה 1:

  1. אז הנה בדיוק הפוש שאת צריכה כדי לעשות את הצעד הזה ולעבור לתל אביב:
    http://www.shutyourblog.com/2010/10/5.html

    השבמחק