יום שישי, 29 באוקטובר 2010

ניו יורק ניו יורק

 

Jamieלא מזמן גיליתי את הבלוג from me to you וכבר כמה זמן שאני רוצה לכתוב עליו. איכשהו, דווקא בגלל שהבלוג מכיל כל כך הרבה תמונות יפות, התקשתי לבחור כמה שייצגו בכבוד את הבלוג בפוסט שלי.

הבלוג שייך לצלם Jamie המתגורר במנהטן. אחרי כמה ימים של עיון מעמיק בבלוג ובתמונות אני מאוהבת בניו יורק אף יותר משהייתי קודם לכן, שכן Jamie מצלם הרבה במהטן והוא מעביר אותה בצורה מרגשת ויפה. הוספתי באופן מיידי את הבלוג לרשימת המועדפים שלי ואת מנהטן לרשימת היעדים המועדפים שלי (סתם, היא היתה שם כבר הרבה קודם).

Jamie לא חושף הרבה פרטים על עצמו, הוא מספר שהוא חובב וינטג’, ושהוא אוסף מצלמות ומכונות כתיבה ישנות ועדיין משתמש בפילים בצילומיו. 

הנה כמה תמונות מתוך הבלוג. כן, התגברתי על עצמי והצלחתי לבחור מקבץ מייצג ויפה, החלטתי ללכת על תמונות שצולמו רק בניו יורק. ככה התחשק לי.from me to you from me to you from me to you from me to you from me to youfrom me to you

אל תוותרו על ביקור בבלוג עצמו ובדקו את הקטגוריות השונות. Jamie גם מבשל ומצלם, עובד עבור המגזין Working Class Magazine, ומצלם גם מחוץ לניו יורק כמובן, בין השאר בלונדון, פריז ורחבי ארה”ב. הוא מצלם גם הרבה אפנה, ובשתי התמונות האחרונות ניתן לראות צילומים שלו משבוע האפנה בניו יורק. אני ממליצה גם לראות את הצילומים המופיעים תחת הקטגוריה At Home With בה הוא מצלם אנשים בביתם, האנשים מעניינים והבתים מעוצבים ויפים!

מומלץ בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה