יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

עיצוב, השראה וקשיי יצירה

 

אחרי שבוע ארוך ומגייע של דילמות, התלבטויות, מרמור, ומחסומים יצירתיים, החלטתי לשחרר (וחבל שלא עשיתי את זה קודם…) ולהתיישב לכתוב פוסט. דבר שלרוב משמח ומעודד אותי. הכנתי משהו קצר עם כמה תמונות יפות שמצאתי בחיפוש אחר השראה, כשרונות של אחרים ודברים יפים שירוממו את רוחי.

toogood studiotoogood studiotoogood studioאת שלוש התמונות הראשונות מצאתי באתר של studio toogood, סטודיו לעיצוב פנים שממוקם בלונודון, רשימת הלקוחות שעימם עובדים המעצבים מרשימה למדיי, ביניהם מגזיני עיצוב נחשבים כגון Wallpaper* ,Vogue ,Elle Decoration וגם Vitra, Tom Dixon ו Habitat. המעצבים בסטודיו מגיעים מתחומי יצירה שונים ביניהם אמנות, אדריכלות ועיצוב פנים.

ממשק האתר שלהם לא אידיאלי, אך אחרי שנחשפתי לעבודותיהם אני ממליצה להתגבר על חוסר הנוחות ולבקר באתר. לסטודיו toogood כמות מפוארת של עבודות, והן מרשימות ומגוונות. המעצבים מציעים פתרונות אסתטיים מקוריים ויצריתיים בפורייקטים השונים שהם עושים, ביניהם עיצוב סט, תערוכה ועיצוב פנים של חללים שונים.

Cheri Messerli Cheri Messerli

רישומי האפנה העדינים שייכים ל Cheri Messerli סטייליסטית ומעצבת שעובדת בניו יורק ובפריז, זה האתר שלה ויש לה גם בלוג נהדר.

marco palumbopolly wrefordהתמונה העלינוה שייכת ל marco-palumbo, ניתן לראות תמונות נוספות שלו דרך האתר הזה. האתר שייך ל sarah kaye שמייצגת צלמים שונים, ביניהם גם polly wreford שצילמה את התמונה השניה. הלוואי שגם לי היה טלפון ורוד וספה בצבע תכלת סגלגל…

דוב הקוטב הזה שייך ל robin cottage, מעצב/ת שעובד/ת בברלין (טרם וידאתי אם היא מעצבת או מעצב), בכל מקרה שווה להציץ בפורטפוליו שבאתר, האיורים המופיעים בו עדינים ויפים.

icebeartoogood studiobindi booth

הצילום העליון שייך גם הוא ל studio toogood, לצערי, אין מידע על הפרוייקטים אך הצילום מופיע תחת set design והוא אחד מתוך כמה צילומים יפים צבעוניים ומעוררי השראה!

ואחרון בשרשרת התמונות הזו, הראש העדין ומלא השיער הזה, שייך ל bindi booth. גם האתר הזה מכיל איורים עדינים נשיים ויפים רובם בגוונים פסטליים מעומעמים משולבים טקסטורות והדפסים שונים. את זה שצירפתי אהבתי במיוחד אבל כמובן שיש עוד המון אחרים…

מי יתן והשבוע הזה יהיה פורה, מלא בהשראה ונטול לבטים.

תגובה 1:

  1. אהבתי מאוד את בחירת הגוונים!

    הפייבוריטים שלי הם הדב קוטב הורדרד והאיור האחרון בפוסט.

    תודה על התמונות! :)

    השבמחק